Gratis verzending vanaf €35,00
Toggle Nav

Vragen en antwoorden

Wat zijn de standaard verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 9,95 per bestelling. Bestellingen vanaf € 35,- exclusief verzendkosten worden kosteloos verzonden in Nederland.

Is er een minimum bestelbedrag?
Er is geen minimum bestelbedrag. De verzendkosten zijn € 9,95 per bestelling. Bestellingen vanaf € 35,- exclusief verzendkosten worden kosteloos verzonden in Nederland.

Wat zijn de levertijden?
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Als alle producten van je bestelling voorradig zijn, dan kun je je bestelling de volgende werkdag of 1 werkdag later verwachten. PostNL bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag tot 18:00. Bestellingen na vrijdag 16.00 tot maandag 16.00 worden op dinsdag geleverd. Vanwege Covid-19/corona-virus kan de levertijd langer duren.

Hoe laat komt de bezorger precies?
Nadat de bestelling bij PostNL is aangeboden mailen we je een track en trace-link. Daar kun je je pakket volgen. Let op: de tijden die worden aangegeven zijn ter indicatie. PostNL kan je helaas niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg.

In welke landen bezorgen jullie?
Momenteel verzenden we bestellingen binnen Nederland, naar België en naar Duitsland. Neem per e-mail contact met ons op als je een bestelling naar een ander Europees land wenst te laten verzenden.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je online bestelling kan worden betalen met iDEAL, Ali-Pay en Wechat-pay. Credit card betalingen met ingang van 1 december 2020 (onder voorbehoud).

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na een bevestiging?
Dit is mogelijk zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem per e-mail (websales@wnh.eu) contact met ons op met vermelding van je bestelnummer en we horen graag welke wijzigingen je wilt doorgeven voor je bestelling.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Je bestelling wordt geleverd door PostNL. Voor vragen en opmerkingen voor PostNL kan je terecht via deze link

Wat is de huidige status van mijn bestelling?
De status van verzenden is te volgen via de track- en trace-link van PostNL. Deze wordt per e-mail verzonden, zodra je bestelling is verwerkt bij PostNL. Voor vragen en opmerkingen voor PostNL kan je terecht via deze link

Wat is jullie retourbeleid?
Mocht je niet tevreden zijn met een product, neem dan s.v.p. per e-mail (websales@wnh.eu) contact met ons op met vermelding van je bestelnummer. Wij zullen je dan informeren hoe je het product kan retourneren.

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?
Neem per e-mail websales@wnh.eu contact met ons op en vermeld daarbij de reden waarom je een bestelling terug wilt sturen. We zullen krijgt dan persoonlijk instructies van ons hoe je beste een bestelling terug kan sturen.

Er is iets misgegaan tijdens het bestellen, hoe kan ik nu mijn bestelling toch betalen?
Mail ons svp (websales@wnh.eu)  als er iets is misgegaan tijdens het betalen. Wij zullen dan een link of tikkie sturen.

Hoe worden de producten verpakt en verzonden?
Wah Nam Hong werkt graag mee aan duurzame oplossingen. In plaats van het produceren van onze eigen dozen, hebben we ervoor gekozen de bestellingen te verzenden met hergebruikte kartonnen dozen. Dit kunnen bijvoorbeeld bestaande dozen van een toeleverancier zijn. We zoeken stevige dozen uit die tegen een stootje kunnen. Op deze manier proberen we bomen te sparen, onze ecologische voetafdruk iets te verkleinen. Breekbare producten zullen we zo goed mogelijk verpakken om breukschade te voorkomen.

Waar kan ik terecht voor vragen en/of opmerkingen?
Neem svp per e-mail (websales@wnh.eu) contact met ons op.

Er is iets mis met mijn bestelling of mijn bestelling is niet compleet, hoe kan ik contact opnemen?
Wij doen ons uiterst best om uw bestelling zo goed mogelijk te verzenden. Als het mis is gegaan, onze excuses hiervoor. Neem svp per e-mail (websales@wnh.eu) contact met ons op. Vermeld hierbij je bestelnummer en we zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja dat is mogelijk. Na het kiezen van de betaalmethode is er een optie om een ander verzendadres dan het factuuradres door te geven. Zet het vinkje uit bij “Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde” en vul het juiste verzendadres in.

Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen om voor de eerstvolgende werkdag geleverd te krijgen?
Hoe eerder je op de dag besteld, hoe groter kans je bestelling op de eerstvolgende werkdag kan worden bezorgd, mits alle producten op voorraad zijn. Plaats je bestelling in ieder geval voor 16:00.
Let op: PostNL bezorgd op dinsdag tot en met zaterdag tot 18:00. Bestellingen na vrijdag middag 16.00 en zaterdag worden op dinsdag geleverd. Vanwege Covid-19/corona-virus kan de levertijd langer duren.

Wat zijn de openingstijden van de fysieke winkels?
De openingstijden en meer informatie kan je vinden via “Filialen

Wat voor bedrijf is Wah Nam Hong?
Wah Nam Hong is een familiebedrijf in Nederland met vijf filialen: twee filialen in Den haag (DH-Centrum en Cash & Carry Industrieterrein Forepark in Leidschenveen), twee filialen in Rotterdam (West-Kruiskade en in de Markthal) en het nieuwste filiaal in de Mall of the Netherlands in Leidschendam. In 1974 opgezet door onze ooms en vader in Amsterdam met eigen importen uit Zuidoost-Azië.

Kan ik ook vers en diepvriesproducten bestellen via de webshop?
Helaas is het momenteel nog niet mogelijk of verse en/of diepvriesproducten te bestellen via de webshop, omdat we de versheid van de producten niet kunnen garanderen die via de normale pakketdienst van PostNL worden verzonden.

Zijn de aanbiedingen van de winkels ook geldig in de webshop?
Helaas zijn de aanbiedingen van de winkels uitsluitend geldig in de fysieke winkels. Houd de webshop (en onze social media kanalen) in gaten of meld je aan voor onze nieuwsbrief voor aanbiedingen die alleen geldig zijn voor de webshop.

Ik wil iets bestellen wat in de winkel verkrijgbaar is, maar niet in de webshop, kan dat?
Neem s.v.p. per e-mail (websales@wnh.eu)  contact met ons op. Wij doen ons uiterste best om je hierbij te helpen. Helaas verzenden wij momenteel geen verse of diepvriesproducten.